| Autor |
Poruka |
|
Lepotani

Pristupio: 12 Apr 2008
Studijska grupa: Filozofija
|
|
Zale mi se moji ozenjeni prijatelji kako njihove zene ne umeju da kuvaju.
Kada oni dodju kuci s posla i pitaju sta ima za rucak njihove supruge im
odgovore:"Napravi sendvice" i nastave da gledaju TV.
Takodje razgovarao sam sa nekim studentkinjama koje planiraju kad se udaju da narucuju ruckove i vecere telefonom iz restorana?!
Sta Vi mislite?
|
|
|
|
_________________ Opisite Vas seksualni zivot i nadjite srodnu dusu na forumu bisex sajta LEPOTANI.COM koji se azurira. Na forumu nema cenzure pa otvoreno pisite o Vasem seksualnom zivotu i svemu sto Vas pali u seksu.
Besplatno se registrujte na forumu na:
http://z14.invisionfree.com/LEPOTANI/index.php
Posaljite nam Vase licne oglase na E-mail lepizdravko@gmail.com
Posetite moj blog http://www.nadlanu.com/userblogs/wwwlepotanicom
Poslednji izmenio Lepotani dana Sre 07 Maj, 2008 23:52, izmenjeno ukupno 1 puta
|
|
  |
|
 |
|
zastavnik Dzemo

Pristupio: 17 Mar 2008
Studijska grupa: Psihologija
|
|
hahhahahah
onaj lik iz autobusa bi reko : simpatican mladic.....
|
|
|
|
_________________ nemoj silom. uzmi veci cekic
|
|
  |
|
 |
|
Sebastijan
Moderator

Pristupio: 25 Jun 2007
Studijska grupa: Istorija
|
|
| Ne znam baš za devojke, ali ja volim da kuvam (mada to ne radim baš toliko često)
|
|
|
|
_________________ "Hajmo sada, prvo ćemo sagraditi fabriku ogledala.
Nerednih godinu dana nećemo praviti ništa osim ogledala,
a onda ćemo se dobro pogledati u njima"
|
|
  |
|
 |
|
Uchimimy#)

Pristupio: 06 Nov 2007
Studijska grupa: Etnologija i antropologija
|
|
| Nije da hocu da se udam, ali se trudim da nauchim...
|
|
|
|
_________________ I do what I feel like_
|
|
  |
|
 |
|
Stivens i saradnici
Moderator

Pristupio: 13 Nov 2007
|
|
|
_________________ Don't screw around! You're screwing around too much!...
|
|
  |
|
 |
|
tikica_kg

Pristupio: 11 Mar 2008
Studijska grupa: ne studiram
|
|